وبلاگ مزرعی

دست نوشته های امیر مزرعی

وبلاگ مزرعی

دست نوشته های امیر مزرعی

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۲
آذر

میلاد حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (صلوات الله علیه) و آغاز هفته وحدت مبارک باد


  • امیر مزرعی
۰۵
آذر

میدان *ن والقلم* - عکس: مهندس نوید خادمپور (شهردار اوز)

--------------------------------------------------

بلوار *نبی اکرم* - عکس: محمدرضا رحیمی

--------------------------------------------------

میدان *فجر* - عکس: محمدرضا رحیمی

  • امیر مزرعی
۰۳
آذر

  • امیر مزرعی
۰۲
آذر

امروز بتاریخ 2/آذرماه/1395 و با توجه به گذشتن 3 روز از هفته کتاب و کتابخوانی، اعضای واحد فرهنگی انجمن خیریه اوز بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه عمومی اندیشه اوز و همچنین ساختمان جدید التأسیس مرحوم عبدالعزیز هنری دیدن کردند و دقایقی را با خانم زارع مسئول کتابخانه عمومی از به صحبت پرداختند.

در این دیدار خانم زارع ضمن ارائه توضیحاتی در مورد ساختار و مراجع کتابخانه عمومی اوز، از مردم و مسئولان خواستند که نسبت به قضیه کتاب و کتابخوانی و همچنین فرهنگ سازی در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

مسئول کتابخانه عمومی اوز افزود که از نظر اداره کل کتاب خانه های عمومی استان فارس، کتابخانه عمومی اوز از شاخص های مثبتی برخوردار است و شهر اوز استحقاق تبدیل شدن به شهر دوستدار کتاب را دارد.

وی همچنین اظهار داشت که با عضویت در کتابخانه عمومی اوز، اعضاء می توانند با این کارت عضویت در تمام نقاط ایران از کتاب خانه های عمومی استفاده کنند. ایشان اظهار داشت که در این مکان بیش از 25 هزار جلد کتاب وجود دارد که به دلیل استقبال پایین عموم مردم از این کتاب خانه، بخش کودکان این کتاب خانه بسیار فعال تر و پر محتواتر می باشد.

در پایان ضمن بازدید از امکانات و بخش های مختلف کتابخانه عمومی اوز، اعضای واحد فرهنگی انجمن خیریه اوز با اهداء چند جلد کتاب در ژانر های علمی، آموزشی، اجتماعی و رمان، تمایل خود را جهت بهبود کیفیت کتابخانه عمومی اوز ابراز نمودند.

دست نوشت: امیر مزرعی

  • امیر مزرعی