وبلاگ مزرعی

دست نوشته های امیر مزرعی

وبلاگ مزرعی

دست نوشته های امیر مزرعی

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱۳
مرداد

قدم زدن در کوچه و خیابان بصورت فردی یا جمعی، حس خوبی را به انسان می دهد؛ حسی که همراه با آرامش و اندکی بیرون راندن خستگی از بدن می باشد.

به همین دلیل است که معمولاً پزشک ها و افراد دانا، توصیه می کنند که در هنگام رفع خستگی و کاهش استرس یا ناراحتی، قدم زدن می تواند یکی از گزینه های مثمر ثمر باشد.

در خیابان ها و کوچه های شهر که قدم می زنیم، در بعضی مسیرها پیاده روها و درخت ها بسیار تمیز و زیبا چیده شده اند، اما در بعضی مسیرهای دیگر پیاده روها از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار نیستند و البته درخت ها در آن مسیر نیز بدرستی هرس نشده اند.

برای مثل خیابان جنگجو که محل آزمون راهنمایی و رانندگی می باشد، فقط یکطرف خیابان پیاده رو دارد و طرف دیگر خبری از پیاده رو مناسب نیست؛ یا خیابان ملت حد فاصل فلکه بادگیر تا روبروی مخابرات که پیاده رو سمت قبرستان قدیمی (ومدرسه یادگاری) کلاً با آسفالت پوشش داده شده است و درخت ها هم نامرتب هستند که با یک روز هرس کردن این درخت ها می توان به زیبایی آنان را آراسته تر کرد.

البته این دو مورد بود که قطعاً موارد دیگری نیز می باشد که دارای چنین وضعیتی می باشد و لازم به پیگیری است.

لذا ضمن حمایت از شهرداری محترم اوز، از این مجموعه تقاضا می شود به این موضوع هم نظری داشته باشند تا از لحاظ زیبایی شهری روز به روز پیشرفت کنیم و بهداشت شهری تا جایی که در حیطه وظایف شهرداری است به نحو احسن صورت گیرد.

 

دست نوشت: امیر مزرعی

  • امیر مزرعی