وبلاگ مزرعی

دست نوشته های امیر مزرعی

وبلاگ مزرعی

دست نوشته های امیر مزرعی

پیوندهای روزانه

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۲
آبان

وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری در غرب ایران استان کرمانشاه و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان را خدمت ملت ایران تسلیت عرض می کنیم.

با آرزوی صبر برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان

خداوند ایران و تمام بلاد اسلامی را در پناه خود قرار دهد

  • امیر مزرعی
۲۰
آبان





برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی از تاریخ ۱۳ آبان لغایت ۲۵ آبان بین ساعت ۳ عصر الی ۸ شب در خانه فرهنگ اوز.

 در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ اثر از هنرجویان خانه فرهنگ، دانش آموزان مدارس اوز و روستا های اطراف و همچنین دانشگاه آزاد به نمایش گذاشته می شود.

در این نمایشگاه هنر های پتینه، کوئیلینک، دکوپاژ، تونالیته، ماکت، نقاشی، طراحی، سازه های معماری و... در معرض دید عموم قرار می گیرد که به گفته خانم فروغ هاشمی (رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش اوز)، این نمایشگاه جهت ترویج بیشتر کتاب خوانی بین نوجوانان و جوانان می باشد.

شایان ذکر است بازدید ریاست اداره آموزش پرورش، رئیس اداره اوقاف، رئیس خانه فرهنگ، آقای راستگو از شورای استان، خانم صالحی و آقای محبی اعضای محترم شورای اسلامی اوز، آقایان مزرعی و امیدوار رئیس و دبیر اجرائی انجمن نو اندیشان و همچنین حضور دکتر افسانه شعبان نژاد با هیأت همراه از دفتر روزنانه پسین اوز به ریاست آقای احمد خضری و آموزشگاه دخترانه آفرینش به مدیریت خانم پروین دادستان موجب دلگرمی هرچه بیشتر هنرمندان گردید.

گزارش: آرزو شفایی/

  • امیر مزرعی
۱۹
آبان

دکتر افسانه شعبان نژاد شاعر و نویسنده کودک و نوجوان که به مناسبت روز دانش آموز به دعوت دانش آموزان مجتمع آفرینش و آموزشگاه زارع در روزهاى ۱۵ و ۱۶ آبان با هماهنگى اداره آموزش و پرورش به اوز آمده بود، در ادامه برنامه هاى آموزشى، پژوهشى و استعداد یابى در کتابخانه عمومى اندیشه حضور یافت و با برنامه هاى کتابخانه و بخش مادر و کودک آشنا شد و در مواردى ارشاد نمود که مورد تقدیر مربى قرار گرفت.

وى از نیکوکاران و گردانندگان کتابخانه اندیشه سپاسگزارى کرد.

احمد خضری/

  • امیر مزرعی
۱۷
آبان

  • امیر مزرعی
۱۵
آبان

انتخاب شایسته آقای جعفر راستگو (که چهار سال مقتدرانه رئیس شورای اسلامی شهر اوز در دوره چهارم بودند) را بعنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان لارستان در شورای فرادست استان فارس را تبریک عرض می کنیم.

به امید موفقیت بیشتر برای شما و سربلندی اوز

  • امیر مزرعی