وبلاگ مزرعی

دست نوشته های امیر مزرعی

وبلاگ مزرعی

دست نوشته های امیر مزرعی

پیوندهای روزانه

تشریف فرمایی رئیس جمهور و تقاضای ما جوانان

دوشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ

همانطور که شما همشهریان عزیز هم مطلع هستید ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آقای دکتر محمود احمدی نژاد و آقای مهندس نیک زاد وزیر محترم مسکن و شهرسازی جهت افتتاح پروژه ۶۰۸ واحدی مسکن مهر به شهرمان اوز تشریف می آورند تا به نمایندگی از کل مجموعهء مسکن مهر استان فارس این طرح ملی را افتتاح کنند.

از این رو از تمامی مردم عزیز تقاضا می کنم تا در صحنه حضور داشته باشند و تقاضای اصلی خود مبنی بر ارتقاء بخش اوز به شهرستان را به ریاست محترم جمهور ارائه نمایند تا این مهم محقق گردد. همچنین از تمامی مردم روستاها و دهستان های بخش اوز نیز دعوت می نماییم تا در تاریخ معلوم حضور داشته باشند و تقاضاها و خواسته های خود را ارائه دهند تا به آنها پاسخ داده شود.

 

بر اساس اطلاع رسیده رئیس جمهور با هواپیما از شیراز به لار می آید که از آنجا برای افتتاح پروژه مسکن مهر اوز با هلی کوپتر از فرودگاه لار به اوز و میدان ورودی شهر (ن و القلم) و سپس به جایگاه افتتاح پروژه می رود. گفته می شود بیش از ۹۰ خبرنگار از داخل کشور و بعضاً خارج از کشور برای پوشش خبری به شهر اوز می آیند تا گزارشاتی را در این رابطه در رسانه های مختلف منعکس کنند.

شهردار اوز نیز در تماس با بنده اظهار داشتند که برای ورود رئیس جمهور چهرهء شهر را زیباتر و پسندانه تر از قبل خواهیم کرد که از این موارد می توان به خط کشی آسفالت ها و کوچه های شهر، آسفالت ریزی کوچه های مسکن مهر، آذین بندی، پارچه نویسی، روشنایی کامل خیابان ها و کوچه ها و همچنین برش درخت های بلند با شاخه های اضافی که حالت سایه بانی دارند، دعوت از مسئولین شهری، استانی و کشوری و جمع آوری تمامی زباله ها از سطح شهر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و به طور جدّ پیگیر آن هستند.

ما جوانان نیز از مردم محترم شهر و معتمدین و مسئولین تقاضا داریم که قدر این فرصت طلایی را بدانند و نسبت به ارتقاء بخش اوز به شهرستان از رئیس جمهور تقاضای جدی داشته باشند. چرا که این موضوع حق اوز می باشد و مطمئناً مسئولین نیز با همیاری و نظر لطف رئیس جمهور آقای دکتر محمود احمدی نژاد این خواستهء مردم را پاسخ خواهند داد. تنها تقاضای ما این است که در صحنه حضور داشته باشیم و خواستهء خود را با رئیس جمهور در میان بگذاریم، زیرا که قبلا به دنبال وقت کوتاهی بودیم تا بتوانیم با ایشان ملاقاتی داشته باشیم که متأسفانه توفیق حاصل نشد؛ امّا اکنون دکتر احمدی نژاد خود به شهر اوز می آیند و مطمئناً با شورای اسلامی شهر و معتمدین نیز دیداری خواهند داشت.

دست نوشت: امیر مزرعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی